Final month.

15 december 2014 - Garden Grove, California, Verenigde Staten

Het is echt ziek hoe de tijd voorbij vliegt. Dat je op een relaxte zondag avond in alweer mid december terugdenkt aan een jaar, een paar maanden, of zelfs een paar weken terug. Het is nu alweer 14 december, wat betekent dat ik hier alweer vier maanden zit en dat ik nog maar een maand te gaan heb. Ik weet nu dat dit geweldige avontuur binnen no-time over zal zijn en ik ben er nog totaal niet op voorbereid logistiek niet, maar ook zeker niet mentaal.

Ik heb in deze afgelopen vier maanden de meest geweldige mensen ontmoet, fantastische avonden gehad, waanzinnige plekken bezocht en uiteraard ontzettend veel geleerd. Ik weet dat iedereen op stage gaat, of een periode ergens anders doorbrengt, maar ik geloof toch dat het in dit geval ietsjes anders is. De mensen die mij goed kennen weten dat ik al als 14 jarig kind erover fantaseerde om naar de Verenigde Staten te verhuizen. Wanneer die droom eindelijk realiteit word en je wilt hier eigenlijk gewoon blijven, dan geeft het best een f*cked up gevoel om te weten dat je binnen een maand terug gaat.

Vorige weekend was het tijd voor onze trip naar Arizona om uiteindelijk een bezoekje te brengen aan de Grand Canyon. Van te voren, was ik al aardig op de hoogte gebracht over hoe geweldig en waanzinnig het allemaal wel niet was. Vrijdag avond vlogen we naar Phoenix, Arizona om vervolgens een shuttle bus te nemen naar het noordelijke Flagstaff. Daar werden we ontvangen door twee vrienden. We sliepen in een typisch Amerikaanse Motel, aan jawel jawel de Route 66. De volgende morgen werden we al vroeg wakker om een traditioneel Amerikaans ontbijt te nemen(Chicken Tenders and Waffles) om daarna dan eindelijk te vertrekken naar de Grand Canyon in onze Mini Cooper. Wanneer je er dan aankomt, (ondanks alles wat je al gehoord hebt) is het enige wat je doet: “wauw………………………….”. Na een fantastische dag in de Grand Canyon, hadden we ’s avonds een heel gezellig en ook weer traditioneel dinner bij een kennis thuis. De zondag morgen gingen we na een snel ontbijt al weer gauw op pad. Eerst een bezoek aan Snow Bowl, een ski-resort/berg waar uiteraard sneeuw lag, wat ook echt heel mooi was. Daarna begon de reis naar Sedona, AZ. Onderweg zijn we wezen off-roaden in een typische off-roading jeep, met ziek mooi uitzicht weer. Na de Grand Canyon verwacht je dat niets nog kan tippen, maar Sedona is ook echt even mooi en bijzonder. In ieder geval, de Arizona trip was zeer gezellig en echt heel bijzonder.

Gisteren was weer een van de erg gezellige avonden. We hadden de Company Christmas Party, waar we eerst met z’n allen zijn wezen eten en vervolgens natuurlijk de cadeautjes ronde. After that it was time to hit the bar haha and mannnnn we did. Het Ties.com team is zo hecht , met stuk voor stuk hele leuke en oprechte mensen en het is zeker mooi om te zien dat je binnen vier maanden, wat een redelijk korte tijd is, echt onderdeel bent geworden van de groep. Het is zeker weten een bedrijf waar ik zou willen blijven werken, but we know wassup.

Mannn, dit is een lang verhaal geworden. Ik ga genieten van mijn laatste maand hier, for real for real. Ik zal binnenkort een laatste update doen.

Take Care!